close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפול בגלי הלם למגוון פתולוגיות אורתופדיות

מערכת שורשח תשרי, תשעו21/09/2015

גלי הלם מסלקים ביעילות מצבורי סידן ששקעו במפרקי הגוף. גלי הלם גם מעודדים את הגוף לייצר כלי דם חדשים, ולשבור את המעגל הכרוני של הדלקות השונות

תגיות:

מחקרים רפואיים רבים נערכו בשנים האחרונות בנושא טיפול וריפוי בגלי הלם, מהם ניתן ללמוד כי גלי הלם מסלקים ביעילות מצבורי סידן ששקעו במפרקי הגוף השונים. כמו כן, גלי הלם מעודדים את הגוף לייצר כלי דם חדשים, ולמעשה לשבור את המעגל הכרוני של הדלקות השונות, ולסייע לגוף לרפא את עצמו באופן טבעי ולהחלים ממגוון פתולוגיות אורתופדיות. כלי דם חדשים הנוצרים במהלך הטיפול מחדשים את הזרמת החמצן לרקמות הגוף הפגועות, כך תהליך הריפוי מתחיל מעצמו. ניתן לקצר את משך תקופת הטיפולים וההחלמה בעזרת טיפולי פיזיותרפיה משלימים על ידי פיזיותרפיסט מקצועי ומנוסה.

טיפול

יעיל שאינו פולשני
טיפול וריפוי באמצעות גלי הלם מהווים פתרון מושלם ויעיל למגוון פתולוגיות אורתופדיות, לרבות דורבן בכף הרגל, מרפק טניס/גולף, הסתיידות ודלקות שונות בכתף, דלקת גיד אכילס, דלקת גיד הברך, כתף קפואה ועוד. חשוב להדגיש כי טיפול בגלי הלם אינו פולשני והוכח כיעיל לאורך עשרות שנים. למעשה, הטכנולוגיה לטיפול וריפוי בעזרת גלי הלם נמצאת בשימוש נרחב בתחומי רפואה רבים, ומיליוני אנשים בכל העולם זכו לטיפולים יעילים שונים, ולא סבלו מתופעות לוואי. כדאי לדעת כי במהלך הטיפול מבצעים בקרה מדויקת על עוצמת, מיקום ותדירות גלי ההלם כיוון שלכל מטופל יש סף רגישות שונה. הטיפול מסייע להפחתת הכאבים החל מהפעם הראשונה, כאשר עוד לפני השלמת סדרת הטיפולים זוכים להקלה משמעותית ולהפגת הכאבים הנובעים מהאזור הנגוע בדלקת.

סדרת טיפולים קצרה
סדרת הטיפולים באמצעות גלי הלם נמשכת לרוב בין 3-12 מפגשים בלבד, משך הטיפול נקבע על ידי הפיזיותרפיסט לאחר אבחון מדויק של הבעיה ממנה סובל המטופל. הגישה הטיפולית החדשה נועדה לסייע למטופלים רבים הסובלים ממגוון פתולוגיות אורתופדיות. גלי ההלם חודרים מבעד לעור ומגיעים לרקמה הרכה הפגועה, ותפקידם לעודד ולסייע לגוף לטפל בדלקות או בבעיה הכרונית ממנה סובלים, לדוגמה הסתיידות בגידי הכתפיים, דלקת דורבן כף הרגל או דלקת בגיד אכילס. עם זאת, ראוי לציין כי ישנם שני סוגי מכשירים עיקריים בשוק, האחד עם ראש גדול בקוטר של כ- 20 ס"מ, הנחשב לפחות יעיל בהשוואה למכשיר גלי הלם עם ראש קטן, שקוטרו כ- 2.5 ס"מ בלבד. מכשיר גלי הלם עם ראש קטן פועל באופן מדויק מעל הרקמה הפגועה, ללא פגיעה ברקמות בריאות מסביב להסתיידות או לדלקת, וניתן להעביר את אנרגיית גלי ההלם באופן מדויק כדי לזרז את הטיפול ולייעל אותו.

בשורה חדשה למטופלים רבים
רבים באוכלוסייה סובלים ממגוון פתולוגיות אורתופדיות, ועד לאחרונה רבים מהם נאלצו להחליט האם לעבור ניתוח או טיפול ארוך ומורכב המלווה בכאבים ובתקופת החלמה ארוכה. טיפול בגלי הלם מהווה בשורה חדשה לאותם המטופלים, במקום לעבור ניתוח, ניתן באמצעות סדרת טיפולים קצרה, להפחית משמעותית את הכאב, ליהנות מאחוזי הצלחה גבוהים ובעיקר ליהנות מאיכות חיים גבוהה תוך זמן קצר.

למידע נוסף בנושא טיפול בגלי הלם היכנסו לפה

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה